14 sept. 2012

Semn de carte Rapunzel

Bine v-am gasit :)
-acum ca am rezolvat problema cu leptopul sper sa ne vedem mai des:)
-am multe lucruri sa va arat si sper ca o sa incepeti din nou sa ne vizitati:)
-chiar daca a venit toamna,si ar fi momentrul sa arat realizarile de toamna,incep cu un semn de carte ,care l-am denumit Rapunzel,cine nu a vazut desenul animat il puteti vedea aici...

 
-pentru prima data aveti nevoie de doua cercuri,manutele fetitei,rochita in forma de trapez lunguiet,lana galbena si hartia de decorat pentru guleras...


-pe cartonul din spate,se lipesc manutele...


-apoi se lipeste un alt carton colorat sau autocolant...


-din hartia de decorat am taiat un guleras si l-am lipit...


-in cercul taiat am facut cu un ac mai gros trei gauri,si am introdus lana galbena,


-am impletit coditele si le-am prins cu o fondita,am desenat fata si am lipit capul de corp.


-asa se vad cu cartea inchisa:)


11 comentarii:

  1. Superbe semne,ingenioasa idee!Ne-a fost dor de tine...

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte simpatice, am sa incerc si eu (curind, sper) :)

    RăspundețiȘtergere
  3. bine ai revenit!
    ce mult ma bucur sa te revad!
    ce zici, ne arati ochii tai?:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am prins un pic cam greu:)))))nu stiam ce ochi vrei sa vezi:))
      Am sa arat ,inca am mult de recuperat:)....sa va citesc...ca nu ati stat deloc:)

      Ștergere
    2. lasa cititul, ca postarile nu pleaca nicaieri.
      colectia se inchidee!:D

      Ștergere
  4. Bine ai revenit, chiar ma intrebam ce faceti. Multumim pentru link, l-am folosit aseara.

    RăspundețiȘtergere
  5. chiar o super idee..in special pentru cartile de povesti ale celor micuti :D..multumim si bine ai revenit

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da chiar e o idee faina,cand cumperi o carte pentru un copil ii faci si asa o surpriza:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...