14 dec. 2012

Caciulita tricotata


-scuzati fata lui Luca,dar e tare racit-
 Am incercat sa tricotez o caciulita de mos,(caciulita e pentru 1an-1an jumate)
spun ca am incercat deoarece nu stiam cum ar fi mai bine sa scad...
pun aici cum am facut eu:
Am pus pe andrele 80 de ochiuri si am facut bentita,un ochi pe fata unul pe dos,apoi cu lana rosie am facut partea de sus continuand cu 80 de ochiuri...
-aceasta portiune e de 13 cm cu tot cu bentita...
apoi am inceput sa scad,am lucrat 9 ochiuri pe al 10-lea il scadeam,apoi iar numaram 9 ochiuri si al 10-lea il scadeam,pana la capat de rand,
fara sa mai scad am mai lucrat asa inca 3 randuri,dos,fata dos,si urmatorul rand iar am inceput sa scad dar lucram 8 si scadeam pe al-9-lea si tot asa,pana am ramas in varf cu aproximativ 16 ochiuri la care am mai lucrat cateva randuri apoi am inchis.  
 

-am inchis-o pe lateral,si i-am pus un mot.


 O alta varianta mai usoara,
care am aflat-o dupa ,
e sa faci partea de 13 cm,apoi cand incepi sa scazi,scazi pe fata,la inceputul si sfarsitul fiecarui rand pana sus.
As incerca si varianta asta,dar pe verde pentru Elf:),deocamdata nu am firul verde...

2 comentarii:

  1. ce fatuca de amarat are micutuu!!!! Era sa nu-l recunosc... sper sa se faca bine cat de repede!!!Ai

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...