28 dec. 2012

Suport pentru telefon


Am vazut de mult ideea asta pe diverse site-uri,
dar nu m-am gandit sa o fac,
iar aseara,cand am vazut suportul Nicoletei,a fost o provocare.
Asa ca ,am luat o sticla de la sampon(cam micuta)
am desenat pe ea toarta,
apoi am taiat cu cutitasul in forma de bisturiu si foarfeca,
si l-am decorat cu cateva floricele de aceasi culoare.
in cateva minute a fost gata, 
imi place mult cum a iesit si culoarea:)
Daca as mai face unul,l-as face dintr-o sticla mai mare...




6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Mersi,dar deja trebuie sa fac altul:(,mi-a taiat Levi toarta....

      Ștergere
  2. Foarte frumos suportul! Vad ca ai ramas deja fara el, dar de-abia poti sa faci altul mai mare. Si eu vreau de un timp sa fac un asemenea suport, mi se pare foarte practic, dar nu am nici un flacon gol si mai dureaza... Imi plac floricelele de pe el, mai ales bobocii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,da asa e,am ramas fara el,am dezlipit florile si acum astept si eu sa se termine o sticla de sampon ceva:))De data asta am sa-l fac mai mare,si sa stii ca e chiar util:)

      Ștergere
  3. :)) Știu ce șampon folosești ;))) Ca și mine :D Eu am folosit o sticlă de balsam de rufe că e mai mare:) E tare practic! Însfârșit nu mai fură micul G telefonul și-l smulge din priză alergând :)))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...