2 dec. 2012

Calendar de Advent


 Calendarul l-am facut chiar in ultimul moment,adica ieri:) 
pentru ca nu eram sigura daca am sa-l fac sau nu...
apoi mi-am amintit ca am cateva cutiute mici si m-am pus pe treaba,
toate cutiutele le-am invelit in hartie autocolanta,


 la partea de sus am pus o ghirlanda mica cu stelute si numere
luate de la un magazin chinezesc sa le folosesc ca stampile,
dar nu merge,ar iesi literele invers:)
asa ca mi-au prins numai bine:)


 in cutiute am pus surpriza...
adica:ceva dulce si un biletel cu o activitate
 ce o vom face in fiecare zi...sper sa reusim:)
prinse intr-o bucatica de tull,



apoi toate cutiutele le-am lipit cu pistolul
 cu silicon pe o coala groasa cauciucata,
de asta sta un pic indoita...
 

-chiar daca e simplu,imi place cum a iesit,
iar pozele nu sunt asa reusite,
nu am reusit sa prind culorile exacte...
 

-si un hotoman mic:)...



10 comentarii:

  1. hihihi cred si eu ca ar deschide toate cutiutele.;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da da,nici nu s-a trezit bine si el deja vroia sa deschida pachetelul:)

      Ștergere
  2. Calendarul asta pune la grea incercare rabdarea unui copilas!
    Anca, am si eu un blog nou-nout de handmade, pot sa pun bannerul tau? Imi place foarte mult activitatea ta, si de pe blog si de pe forum!
    Fiordaliso

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,sigur ca poti pune,iar daca esti fac handmade sigur o sa ne vizitam des:)te mai astept si succes cu noul blog:)

      Ștergere
  3. Multumesc Anca, esti foarte draguta! Eu sunt foaaarte la inceput cu blogul, dar pe tine te urmaresc zilnic, imi place ca ai foarte multe tutoriale, m-am inspirat deja de la tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:)sincer imi place mult sa pun tutoriale la orice,cat de simplu e:)

      Ștergere
    2. Foarte frumos calendarul vostru. Imi place foarte mult. Se pare ca nu sunt singura care a pus biletele cu ceva de facut in fiecare zi ;)).

      Ștergere
    3. Multumesc Alina,da e faina ideea cu biletelele:)sper sa reusim sa ne tinem:)

      Ștergere
  4. absolut superb! si mie imi plac cutiutele ce ascund suprize :))

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc,am fost nevoita sa pun cu moderare ca nu imi mai merge functia aia cu comentarii recente...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...